Serwis

Pytania i odpowiedzi

  1. Kto stoi za traktorpool?
  2. Kto korzysta z traktorpool?
  3. Jak mogę opracować względnie usunąć moją ofertę?
  4. Co to jest zlecenie poszukiwania i jak je utworzę?
  5. Ile kosztuje nadanie jednej oferty?
  6. Jestem sprzedawcą maszyn, czy istnieją taryfy dla handlowców?
  7. Co oznacza „sprzedawca wypróbowany przez traktorpool“?
  8. Co oznacza litera P przy ofercie? Co to jest parking i jak funkcjonuje?
  9. Co to jest wyszukiwarka ceny?
  10. Czy istnieje możliwość przejęcie danych?
  11. W jaki sposób mogę uatrakcyjnić moją ofertę?

1. Kto stoi za traktorpool?

  • Twórcą traktorpool jest Landwirtschaftsverlag GmbH Münster-Hiltrup, wiodące niemieckie wydawnictwo fachowe o międzynarodowej orientacji na media rolnicze.
  • traktorpool jest wspierany przez top agrar, profi i Top agrar Polska.

2. Kto korzysta z traktorpool?

  • Producenci maszyn rolniczych i budowlanych, przedsiębiorcy, pracownicy firm, i handlowcy oraz rolnicy, wszyscy korzystają z tej giełdy maszyn rolniczych i budowlanych ze względu na jej skuteczność, ilość i różnorodność ofert oraz rzetelność zamieszczonych informacji.

3. Jak mogę zamieścić lub usunąć moją ofertę?

  • Po zalogowaniu się do serwisu traktorpool przy pomocy numeru klienta i hasła wyświetli się tabela z maszynami. Trzeba wówczas kliknąć na „opracowanie oferty” aby skorygować dotychczasową ofertę. Proszę pamiętać, że przysługuje Państwu po 6 zmian dla każdej oferty.
  • W przypadku, gdy została sprzedana jakaś Państwa maszyna, powinni Państwo natychmiast usunąć ofertę po to, żeby nie otrzymywać w tej sprawie żadnych kolejnych telefonów oraz e-maili i żeby kupujący nie byli rozczarowani. Prosimy o podanie nam, na jakiej drodze została sprzedana Państwa maszyna.
  • Aby dodać lub zmienić zdjęcia należy kliknąć na detale o maszynie w punkcie „opracowanie zdjęcia.
  • Rozmiar zdjęcia nie może przekroczyć maksymalnej wielkości 4 MB i zdjęcie musi być w formacie JPEG.

4. Co to jest zlecenie poszukiwania i jak mogę je nadać?

  • Zlecenie poszukiwania jest to bezpłatna funkcja, która pomoze Państwu znaleźć interesującą Państwa maszynę.
  • Proszę w nawigacji kliknąć na „zlecenie poszukiwania“ i wybrać kryteria, które pasują do wymarzonej maszyny.
  • Będą Państwo otrzymywać w ciągu 2 miesięcy, wygodnie – e-mailem, wszystkie pasujące do Waszych kryteriów nowo zamieszczone maszyny.
  • • To zlecenie poszukiwania mogą oczywiście Państwo w każdej chwili zmienić lub zlikwidować w funkcji „mój traktorpool“.

5. Ile kosztuje zamieszczenie ofert?

Pojedyncza oferta 30,00 zł.*
Przedłużenie o 28 dni 20,00 zł.*
Opcja dodatkowa: Top oferta 40,00 zł.*
Opcja dodatkowa: wyróżnienie 20,00 zł.*
Opcja dodatkowa: zamieszczenie oferty na stronie traktorpool.nl  20,00 zł.*
*łącznie z 22% VAT

6. Jestem handlowcem, czy są specjalne opłaty dla handlowców?

    • Sprzedawcy lub producenci maszyn rolniczych lub budowlanych mogą przez 1 miesiąc bezpłatnie testować traktorpool.
    • Po upływie fazy testowej mogą zostać zamówione różne wielkości pakietów ogłoszeń. Miesięczna opłata jest zależna od wielkości pakietu i czasu trwania zamówienia.
    • Zalety dostępu dla handlowców:
      Dostęp dla handlowcówDostęp standardowy
      Różne wielkości pakietów Zamieszczenie jednego anonsu
      Możliwość załadowania do 20 zdjęć Możliwość załadowania do 20 zdjęć
      Wyszukiwanie ceny Wyszukiwanie ceny
      Tłumaczenie na 18 języków (bez tekstu własnego) Tłumaczenie na 18 języków (bez tekstu własnego)
      Magazyn traktorpool Magazyn traktorpool
      Test ciągników przez „profi” (upust) Test ciągników przez „profi”
      Strona z maszynami do integracji z własną stroną internetową
      Strona handlowców (www.traktorpool.pl/nazwa sprzedawcy)
      E-mail zbiorczy
      Maszyna dnia
      Wpis do spisu handlowców
      Możliwość dokonania interfejsu
      Magazyn klientów
      Zaznaczenie w wynikach wyszukiwania*
      *w fazie testowej można zamówić wyróżnienie tylko dla 3 maszyn bezpłatnie.

 

      Jeśli interesuje Państwa faza testowa, proszę kliknąć link:

rejestracja agriVIP

      .

 

7. Co oznacza "handlowiec sprawdzony przez traktorpool"?

    • Pieczęć “Handlowiec sprawdzony przez traktorpool“ oznacza handlowca lub producenta maszyn rolniczych lub budowlanych, który przynajmniej od 3 lat jest partnerem traktorpool.
    • Są trzy stopnie kwalifikacji: brązowa, srebrna i złota.


      trusted_customer_bronzeBrąz: handlowiec aktywny nieprzerwanie w traktorpool od 3 lat

      trusted_customer_silberSrebro: handlowiec aktywny nieprzerwanie w traktorpool od 5 lat

      trusted_customer_goldZłoto: handlowiec aktywny nieprzerwanie w traktorpool od 10 lat


  • Żeby potwierdzić wysoką jakość oferentów, traktorpool rozpatruje ich nieprzerwaną aktywność w sieci traktorpool. Jeśli mimo to występują zażalenia, zostanie odwrotnie przeprowadzona dodatkowa kontrola.
  • Pieczęć nie jest gwarancją, lecz jedynie służy orientacji.
  • Dotyczy tylko stron traktorpool.

8. Co oznacza symbol P przy ofercie? Co to jest parking i jak funkcjonuje?

  • Tu parkują Państwo maszyny, które wchodzą w krąg Państwa zainteresowań, lub które chcą Państwo obserwować. Proszę kliknąć na małej literce P w szczegółach oferty wybranej maszyny.
  • Parking jest do dyspozycji tylko na komputerze, na którym został założony.
  • W przypadku gdy zmieni się cena pojazdu podczas „parkowania“, pokaże sie to bezpośrednio.
  • Dzięki polu tekstowemu można zaopatrzyć w notatkę każdą zaparkowaną maszynę.

9. Czym jest wyszukiwarka cen?

  • Wyszukiwarka w traktorpool służy jako dodatkowy środek pomocniczy do znalezienia ceny, dla handlowców przy przejmowaniu używanych maszyn i dla rolników w celu orientacyjnym przy sprzedaży swoich maszyn.
  • Po to, aby poszerzyć tę funkcję, wyszczególniamy dla wszystkich użytkowników traktorpool w zakresie „wyszukiwarka ceny“ dodatkowo obok aktualnych ofert, także wcześniej wystawione maszyny, które są już sprzedane. W ten sposób otrzymują Państwo do dyspozycji rzeczywiście pokaźną bazę danych.
  • Dla Państwa orientacji wprowadziliśmy w wynikach poszukiwania każdorazowo datę ich ustawienia i ponadto zaznaczyliśmy, czy dotyczy oferty handlowca.

10. Czy istnieje możliwość przejęcia danych?

  • Wszystkim handlowcom oferujemy serwis wymiany danych z Państwa systemem elektronicznego przetwarzania danych. Zaletą tutaj jest to, że wpisują Państwo dane o maszynach tylko w jednym miejscu – w Państwa centralnym systemie obrotu towarowego – i w nim stawiać do dyspozycji dane do traktorpool.
  • Realizujemy to poprzez funkcję exportu danych z Państwa systemu obrotu towarowego. Jedes Warenwirtschaftssystem ist mit solch einer Funktion ausgestattet - worüber gegebenenfalls Ihr Software-Lieferant konkret Auskunft geben kann.
  • W przypadku jeśli są Państwo zainteresowani przygotowaniem interfejsu do Państwa systemu obrotu towarowego, powinni Państwo zwrócić się e-mailem na adres datenaustausch@traktorpool.de celem sprawdzenia danych testowych i - po zbadaniu danej z Państwa bazy - określenia możliwości dokonania połączenia. Pod numerem telefonu 0049 (0)2501 801299 (Pan Frilling) otrzymają Państwo wczerpujące informacje na temat przygotowania interfejsu do Państwa firmowego systemu obrotu towarowego.

11. W jaki sposób mogę uatrakcyjnić moją ofertę?

  • Są dwie opcje, z których mogą Państwo skorzystać:
  1. Top-oferta: jeśli zamówią Państwo tę opcję, Państwa maszyna ukaże się u góry w wynikach wyszukiwania.
  2. Zaznaczenie: jeśli zamówią Państwo tę opcję, Państwa maszyna zostanie kolorowo zaznaczona w wynikach wyszukiwania.
Czy mają Państwo jakieś pytania lub sugestie?
Nie wahaj się skontaktować z nami!
Kliknij tutaj po formularz kontaktowy!