<

Informacje o reklamach

Tutaj znajdą  Państwo aktualne informacje o reklamach na stronie traktorpool.  Chętnie doradzimy osobiście przy wyborze formatu oraz  porozmawiamy z Państwem na temat najlepszej strategii dla indywidualnej kampanii reklamowej firmy lub produktu.

Osoba odpowiedzialna:

Annegret KarstenAnnegret Karsten
Telefon: +49 (0) 2501-801 294
Osiagalna w godzinach:
pon.-czw.: 8:00-16:30
pt. 7.30-13:30

 

 

W Polsce:
Agnieszka Prońko

Tel.:       +48 61 886 29 14
Kom.:    +48 698 633 646
Fax:       +48 61 886 29 88

a.pronko@traktorpool.pl

Osiągalna w godzinach:
pon.-pt.: 8:00-16:30

Formy reklamy:

Banery

Banery są klasyczną i ulubioną formą reklamy online. Bywają zarówno statyczne jak i animowane, na przykład format GIF lub Flash, przyciągają uwagą potencjalnych odbiorców.

  • Fullbanner                468 x 60 pikseli                                 (górna część strony)
  • Leaderboard              728 x 90 pikseli                                 (górna część strony)
  • Billboard                    970 x 250 pikseli                               (tylko na stronie startowej)
  • Hockeystick              728 x 90 i 160 x 600 pikseli            (górna i prawa część strony)
  • Wallpaper                 970 x 90 i 300 x 600 pikseli            (górna i prawa część strony)

 

Drapacze chmur

Drapacz chmur to duży format banera, zamieszczany jest po prawej stronie.

  • Skyscraper                         120 x 600 lub 160 x 600 pikseli    (prawa strona serwisu)
  • Halfpage Ad                     300 x 600 pikseli                               (prawa strona serwisu)

 

Boksy śródtekstowe

Banery umieszczone w centralnej części serwisu pomiędzy tekstem charakteryzujące się wysoką efektywnością.

  • Medium rectangle         300 x 250 pikseli               (niedostępny na stronie startowej)

Pliki filmowe

  • Video Ad                      300 x 25 pikseli                 (boks śródtekstowy)

 

Rozliczenie następuje na podstawie ilości wyświetleń reklamy. W celu sprawdzenia jaki jest koszt 1000 wyświetleń (CPM)  dla  poszczególnych form reklam proszę o kontakt telefoniczny lub e-mail.